بازی از آنجایی شروع می‌شود که شما در نقش فردی به نام استنلی (Stanley) به شماره کارمندی ۴۲۷ در یک شرکتی که در یک ساختمان بلند مرتبه است ایفا خواهید کرد. نگران نباشید چرا که قرار نیست تمام مدت را به دنبال انجام دادن کارهای اداری باشید. کار شما این خواهد بود که پشت میز خود بشینید و دکمه‌های کیبورد را فشار دهید. دستورات لازم برای کار از راه دور به شما انتقال داده می‌شود. حتی اینکه شما چه دکمه‌ای را فشار دهید را به شما می‌گوید. این کاری هست که شما هر ساعت روز، هفته، ماه و سال انجام دهید. اما کسی به شما نگفته که قرار هست این پروسه را برای همیشه انجام دهید. پس چرا از جای خود بلند نمی‌شوید که از این منجلاب کارمندی خارج شوید. بلکه به آزادی‌ای که می‌خواهید برسید. فرار کنید. از دست صدای پشت‌ صحنه‌ی خود فرار کنید که بزودی همه را دیوانه خواهد کرد.

برای این بازی شما می‌توانید بر روی اکثر پلتفرم‌های موجود بخصوص کامپیوتر (لپ‌تاپ) بازی نمایید. برای اینکار می‌توانید از بازی را از فروشگاه استیم به صورت مستقیم و یا توسط ما با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید. البته توجه داشته باشید که حتماً سیستم مورد نیاز این بازی را چک نمایید که بتوانید این بازی را اجرا نمایید.

حداقل سیستم عامل مورد نیاز:


سیستم عامل: ویندوز ۷ به بالا (۶۴ بیتی)

پردازنده :اینتل Core i3 2.00 GHz و یا پردازنده AMD متناسب

رم: ۴ گیگابایت

گرافیک کارت: NVIDIA GeForce 450 or higher with 1GB Memory

فضای نصب مورد نیاز: ۵ گیگابایت

چناچه نمی‌دانید آیا سیستم شما این بازی را می‌کشد یا خیر می‌توانید حتی از کارشناسان مربوطه ما سوال بپرسید. و حال اگر علاقه‌مند به این بازی هستید می‌توانید ویدئوی این بازی را نیز مشاهد نمایید