بازی FIFA 23، بزرگ‌ترین بازی الکترونیک آترز، دنیایی از جنس فوتبال است، با بیش از ۱۹۰۰۰ بازیکن، بیش از ۷۰۰ تیم باشگاهی مردان و زنان، ۱۰۰ استادیوم و بیش از ۳۰ لیگ را در خود جا داده است. مسابقات باشگاهی و کشوری از جمله لیگ قهرمانان اروپا، لیگ برتر اروپا، لیگ کنفرانس اروپا، CONMEBOL لیبرتادورس. CONMEBOL سودامریکنا، لیگ برتر، بوندسلیگا و لالیگا سانتاندر به نمایش گذاشته می‌شوند. مسابقات جام جهانی فیفا مردان و زنان نیز قابل بازی خواهد بود. برای اولین بار در تاریخ فیفا فوتبال باشگاهی زنان را بازی کنید که توسط انیمیشن اختصاصی HyperMotion2 طراحی شده است.

تنها FIFA بازی کردن کافیست

چیزهای زیادی برای پذیرش وجود دارد، و حالت‌های متعددی برای تجربه آن تیم‌ها و مسابقات وجود دارد، هم در حالت تک نفره و هم در حالت چند نفره آنلاین.

Career Mode به شما امکان می‌دهد تمام انتخاب‌های یک بازیکن یا مدیر را در طول دوران حرفه‌ای خود انجام دهید. به همه داده‌ها جذاب می‌افزاید. و به شما امکان می‌دهد در مورد شرایط مذاکره کنید، به سؤالات مطبوعاتی پاسخ دهید و یک بازیکن یا مدیر را در فراز و نشیب‌های زندگی‌شان در فوتبال راهنمایی کنید.

بازی FIFA 23 Ultimate Team محبوب‌ترین حالت این سری است. این به شما امکان می‌دهد باشگاه خود را در طول فصل بسازید و سفارشی کنید. حالت رقابتی از بازی متقابل پشتیبانی می‌کند و به شما امکان می‌دهد در Squad Battles، با هم در Co-Op، آنلاین در Division Rivals یا در برابر بهترین‌ها در FUT Champions بازی کنید. همه اینها در حالی که داده‌های تحت‌تأثیر مسابقات و عملکردهای دنیای واقعی به‌روزرسانی می‌شوند. آمدن به FIFA 23 یک حالت کاملاً جدید، لحظه‌های FUT مبتنی بر سناریو و یک سیستم Chemistry بازتعریف شده است که به شما کمک می‌کند تیم بهتری بسازید.

Pro Clubs و VOLTA FOOTBALL به شما امکان می‌دهد مهارت‌های فردی خود را به عنوان بخشی از یک تیم به صورت آنلاین نشان دهید.

موتور پیشرفته‌تر برای بازی بهتر

هر بازی فیفا سیستم انیمیشن را ارتقا می‌دهد. تا اکشن در زمین تا حد امکان معتبر باشد. FIFA 23 دارای بیش از ۶۰۰۰ انیمیشن است که مستقیماً از منبع گرفته شده‌اند، با انیمیشن‌های مردانه و زنانه از مسابقات با شدت بالا ۱۱ به ۱۱ (اولین حرکت فیفا از یک مسابقه زنانه) و تعدادی تمرین آموزشی ساخته شده‌اند.

این و موتور یادگیری ماشین باعث می‌شود بازی تا حد امکان واقعی به نظر برسد. تعداد ارتقاها شامل یک سیستم دریبلینگ فنی است. که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با مهارت بیشتری نسبت به قبل از تکل‌ها طفره بروند. انیمیشن‌های جدید و روان‌تر. تکنولوژی بهتر برخورد دو نفره؛ مکانیک‌های دویدن انفجاری‌تر (ناگهانی) برای کمک به بازیکنان در شتاب گرفتن، و موارد دیگر.

هم حمله و هم دفاع مکانیک‌های مختلفی برای لذت بردن دارند. مسیرهای بیشتر به مهاجمان این امکان را می‌دهد که ضربات دقیق‌تری بزنند. در حالی که مدافعان فاصله‌ها و تکل‌های جدیدی دارند. پاس دارای پاس‌های جدید از خارج از پا، پاس‌های زیبا از پشت، پاس‌های والی و موارد دیگر است.

جزئیات گیم‌پلی و به‌روزرسانی‌های فیزیک گزینه‌های بیشتری را برای نشانه‌گیری و ست‌کردن می‌دهد. Powers Shots به بازیکنان این امکان را می‌دهد که ضربه‌های قوی‌تر و تأثیرگذارتری بزنند. ضربات ایستگاهی، مانند ضربات ایستگاهی، کرنر، و پنالتی‌ها، اکنون به شما اجازه می‌دهد مکان‌هایی را که می‌خواهید با توپ تأثیرگذار باشید انتخاب کنید و کنترل بیشتری بر مسیر حرکت کنید.