بازی No Man’s Sky با الهام از ماجراجویی و تخیلی که ما از داستان‌های علمی-تخیلی کلاسیک دوست داریم، کهکشانی را برای کاوش در اختیار شما قرار می‌دهد، که مملو از سیارات و شکل‌های حیات منحصر به فرد، و خطر و عمل دائمی است.

در No Man’s Sky (آسمان هیچکس)، هر ستاره نور خورشیدی دوردست است، که هر کدام توسط سیاراتی پر از حیات می‌چرخند و شما می‌توانید به هر کدام از آن‌ها که انتخاب می‌کنید بروید. از اعماق فضا به سطوح سیاره‌ای، بدون صفحه نمایش بارگیری و بدون محدودیت، به آرامی پرواز کنید. در این جهان بی‌نهایت که به‌صورت رویه‌ای ایجاد شده است، مکان‌ها و موجوداتی را خواهید دید که هیچ بازیکن دیگری قبلاً ندیده‌اند – و شاید دیگر هرگز نخواهند دید.

البته باید دقت داشته باشید که سیستم شما آیا این بازی را می‌تواند بکشد یا خیر که باید حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرا کردن این بازی چک کرد.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی No Man’s Sky:


  • سیستم عامل : ویندوز ۱۰ و به بالا
  • پردازنده : Intel Core i3
  • کارت گرافیک : Nvidia GTX 1060 3GB, AMD RX 470 4GB, Intel UHD graphics 630
  • حافظه‌ی رم : ۸ گیگا‌بایت
  • فضای مورد نیاز برای نصب : ۱۵ گیگابایت

یک سفر حماسی به مرکز یک جهان مشترک در انتظار شماست که به شما امکان می‌دهد به تنهایی یا با دوستان خود کاوش کنید، تجارت کنید، بجنگید و زنده بمانید.


سفری حماسی را آغاز کنید
در مرکز کهکشان یک پالس مقاومت ناپذیر قرار دارد که شما را به سفری به سمت خود می کشاند تا ماهیت واقعی کیهان را بیاموزید. اما، در مواجهه با موجودات متخاصم و دزدان دریایی خشن، می‌دانید که مرگ هزینه دارد و بقا به انتخاب‌هایی بستگی دارد که چگونه کشتی، سلاح و لباس خود را ارتقا دهید.

سرنوشت خود را پیدا کنید
سفر شما از طریق No Man’s Sky به شما بستگی دارد. آیا شما یک جنگنده خواهید بود که افراد ضعیف را طعمه می‌کنید و ثروت آنها را می‌گیرید یا دزدان دریایی را برای پاداش‌هایشان بیرون می‌آورید؟ اگر کشتی خود را برای سرعت و تسلیحات ارتقا دهید، قدرت از آن شماست.

یا تاجر؟

منابع غنی را در دنیاهای فراموش شده پیدا کنید و با بالاترین قیمت از آنها بهره برداری کنید. در فضای بار بیشتری سرمایه‌گذاری کنید و جوایز بزرگی دریافت خواهید کرد.

یا شاید یک کاوشگر؟

فراتر از مرزهای شناخته شده بروید و مکان‌ها و چیزهایی را کشف کنید که هیچ کس قبلاً ندیده است. موتورهای خود را ارتقا دهید تا دورتر بپرید و لباس خود را برای بقا در محیط‌های سمی که افراد بی‌احتیاط را می‌کشد، تقویت کنید.
سفر خود را به اشتراک بگذارید.

کهکشان محل زندگی و تنفس است. کاروان‌های تجاری بین ستارگان حرکت می‌کنند، جناح‌ها برای رسیدن به قلمرو با هم رقابت می‌کنند، دزدان دریایی افراد بی‌احتیاطی را شکار می‌کنند، و پلیس همیشه در حال تماشا است. هر بازیکن دیگری در یک کهکشان زندگی می‌کند و شما می‌توانید انتخاب کنید که اکتشافات خود را با آنها در نقشه‌ای که در فضای شناخته شده قرار دارد به اشتراک بگذارید. شاید شما هم نتیجه اعمال آن‌ها را ببینید و هم نتیجه اعمال خودتان را…